Здравейте!
Готов ли e Вашият онлайн магазин за Черния петък? Със сигурност вече сте преговаряли с доставчиците и сте заложили най-подходящите отстъпки. Уверили сте се, че Вашите бъдещи клиенти ще могат да намират офертите лесно, без много кликвания и че няма да имат проблеми при пускането на поръчки. Инвестирали сте в сървъри, оптимизирали сте мрежовия си абонамент, въобще направили сте всичко необходимо, за да генерирате висок трафик и много конверсии.
А финалния щрих към всичко изброено е надеждната доставка и доброто партньорство, защото са необходими общи усилия, за да превърнем най-големия ден за продажби в годината в наистина сензационен.
И така, докато Вие се подготвяхте, ние инвестирахме в иновативни решения и хора, за да предложим максимално добро клиентско изживяване при пазаруване, и да Ви помогнем да получите резултатите, които очаквате.
И тъй като сме в главата „какво предлагаме“, ето някои препоръки, които смятаме, че ще Ви бъдат полезни през това време.
- Уведомяваме Ви, че в зависимост от степента на натовареност си запазваме правото да прилагаме определени мерки за оптимизиране на потока от поръчки.
- Не забравяйте консумативите. За да сте подготвени с всичко необходимо, Ви съветваме да направите своите поръчки за доставки до 4 ноември (включително).
- Моля, уверете се, че сте настроили принтера си така, че отпечатаният баркод да е лесен за четене, но също така поставете данните, за да можем да сканираме Вашия пакет в склада без проблеми.
В целия период на Черния петък, моля, имайте предвид следното:
Преди да започнете да опаковате, първо се консултирайте с нашето ръководство за опаковане и се съобразете с материала, крехкостта и теглото на пратката. Насоките в него ще Ви помогнат да гарантирате безпроблемното пътуване на Вашата пратка:
- • Където е необходимо, използвайте етикета „Чупливо“ и го предпазете с дърво и/или полистирен, пресован картон, фолио с мехурчета или други защитни материали, като се уверите, че продуктът е възможно най-близо до центъра на опаковката. Внимание: етикетът “Чупливо” не замества дефектната опаковка.
• Уверете се, че сте маркирали индивидуално доставените пратки за проследяване в реално време във Вашия клиентски акаунт, в платформата eAWB, раздел „Списък на пратки“.
• Ако има няколко продукта в една опаковка, уверете се, че са разделени с достатъчно защитен материал.
• Уверете се, че опаковката издържа теглото на съдържанието.
• Залепете добре с тиксо.
• В идеалния случай опаковката трябва да издържи на падане от 80 см, без да се повредят продуктите вътре
• Не забравяйте да посочите със стрелка и писмено страната, с която колетът да е обърнат нагоре, ако е необходимо.
• Ще бъдем много благодарни, ако предоставите опаковки с дръжки (найлонови листове, торбички от рафия и др.) за продукти, които са по-трудни за боравене, като например матраци или гуми.
• Можете да намерите повече подробности, като посетите https://eawb.sameday.bg/infocenter/4 (Sameday Courier
Завършваме с молба, но и с обещание. Знаете, че колкото и да се подготвяме, както вие, така и ние, винаги е възможно да възникват непредвидени ситуации, които са извън нашия контрол. Затова Ви приканваме за търпение, разбиране и доверие. И въпреки факта, че времето за доставка не е фиксирано, ние Ви гарантираме, че полагаме всички усилия, за да доставим Вашите продукти в рамките на очакваното и да се погрижим клиентите Ви да останат доволни!
Заедно можем!
Ваш доверен партньор,
Екипът на Sameday