Причините, поради които въведеният PIN не се приема от easybox, могат да бъдат следните:
• Намирате се на различно шкафче от това, което сте избрали. Можете да проверите дали името на easybox в имейла съвпада с показаното от лявата страна на екрана.
• Ако вашият ПИН съдържа 0 и 1 или буквите O и I, уверете се, че са въведени правилно.
• Вашата пратка вече не е в easybox. Уверете се, че се опитвате да вземете пратката преди изтичането на периода на съхранение (пратката се съхранява в шкафчето 72 часа). Можете да проверите времето за съхранение, като отворите линка, получен по имейл/SMS/Viber от нас.
Ако никоя от изброените по-горе ситуации не е валидна за Вас, но все още не успявате да получите пратката си, моля, не се колебайте да се свържете с нас.