Изберете категория, за да намерите бързо отговори на вашите въпроси.

Често задавани въпроси

Причините, поради които въведеният PIN не се приема от easybox, могат да бъдат следните:

• Намирате се на различно шкафче от това, което сте избрали. Можете да проверите дали името на easybox в имейла съвпада с показаното от лявата страна на екрана.
• Ако вашият ПИН съдържа 0 и 1 или буквите O и I, уверете се, че са въведени правилно.
• Вашата пратка вече не е в easybox. Уверете се, че се опитвате да вземете пратката преди изтичането на периода на съхранение (пратката се съхранява в шкафчето 72 часа). Можете да проверите времето за съхранение, като отворите линка, получен по имейл/SMS/Viber от нас.

Ако никоя от изброените по-горе ситуации не е валидна за Вас, но все още не успявате да получите пратката си, моля, не се колебайте да се свържете с нас.

Можете да получите информация за пратката Ви директно от нашия уебсайт, https://sameday.bg/ , като отворите секцията „Проверете AWB“. Въведете вашия AWB номер в полето за търсене, за да разберете статуса на пратката Ви.

ПИН кодът за връщане е валиден за всеки от нашите easybox-ове, така че можете да отидете до най-близкия до вас. ПИН кодът е валиден за ограничен период от време. Можете да проверите неговата валидност по всяко време чрез достъп до информацията, предоставена от продавача.

Необходимо е да се свържете с нас чрез един от каналите за комуникация и да ни предоставите AWB номера на пратката заедно с имейл адреса, на който искате да изпратим повторно документа.

Препоръчваме ви да се свържете с подателя или да получите достъп до връзката, получена по имейл или SMS.