Изберете категория, за да намерите бързо отговори на вашите въпроси.

Често задавани въпроси

Причините, поради които въведеният PIN не се приема от Easybox може да включват:

• Вие сте в различна Easybox от тази, която сте избрали. Можете да проверите дали името на easybox в имейла съвпада с показаното от лявата страна на екрана.
• Ако вашият ПИН съдържа 0 и 1 или буквите O и I, уверете се, че са въведени правилно.
• Вашата пратка вече не е в easybox.
• Уверете се, че сте се опитали да вземете пратката преди изтичането на периода на съхранение. Можете да проверите времето за съхранение, като отворите линка, получен по имейл от нас. Можете също така да проверите времето за съхранение, като отворите връзката, получена чрез SMS/имейл от нас.
Ако не сте в ситуациите, споменати по-горе, но все още получавате същото съобщение, препоръчваме ви да се свържете с нас.

Можете да получите информация за пратката си директно от нашия уебсайт, https://sameday.bg/ , като отворите секцията „Проверете AWB“. Въведете вашия AWB номер в полето за търсене, за да разберете статуса на пратката си.

ПИН кодът за връщане е валиден за всеки от нашите easyboxes, така че можете да отидете до най-близкия до вас. ПИН кодът е валиден за ограничен период от време. Можете да проверите неговата валидност по всяко време чрез достъп до информацията, предоставена от продавача.

Необходимо е да се свържете с нас чрез един от каналите за комуникация и да ни предоставите AWB номера на пратката заедно с имейл адреса, на който искате да изпратим повторно документа.

Препоръчваме ви да се свържете с подателя или да получите достъп до връзката, получена по имейл или SMS.