Включи на Черен петък режим със страхотни награди

Вземи пратката си за максимум 4 часа от шкафче easybox и участвай за iPhone 15 или ежедневни награди – слушалки AirPods 2

Черен петък режим – как да вземеш максимума от него?

Здравей!

Знаем добре, че дълго очакваш Черния петък и нямаш търпение да се сдобиеш с желаните находки. Сигурно си избрал онлайн магазин, от който да пазаруваш, и предвидливо си запазил данните на кредитната си карта, за да си сигурен, че ще успееш да грабнеш това, което си си набелязал.

За Черния петък дълго се подготвяхме и ние, за да обработим огромния обем пратки и да ти помогнем да получиш бързо и лесно мечтаните продукти.

Но все пак разчитаме на твоето разбиране, че в този натоварен период са възможни малко по-дълги срокове на доставка. А ние те уверяваме, че полагаме максимални усилия да не чакаш дълго и съвсем скоро да се радваш на своите покупки.

За да се насладиш на максимално приятно и безпроблемно пазаруване, ти препоръчваме да имаш предвид следното: 

Възползвай се от опцията за проследяване на пратката си в реално време на нашия сайт www.sameday.bg. Там винаги ще можеш да получиш информация колко те дели от така желаните покупки. Припомняме ти да имаш на разположение номера на твоята пратка (AWB номер), в случай че решиш да се свържеш с екипа на Sameday.

Разбери пътя на своята пратка

От момента, в който направиш поръчката си, до момента, в който тя ни бъде предадена, е възможно да минат между 5 и 36 часа. Това се дължи на факта, че онлайн магазинът, от който си пазарувал, също има свой собствен процес, включващ опаковане на поръчания артикул, генериране на AWB номер и предаване на готовия пакет на куриера.

Възползвай се от свободата да избираш как да получиш своята пратка

Веднага след като поръчката бъде приета от куриера за доставка, ще получиш известие чрез SMS или Viber с неговите данни за контакт.

А в случай че няма да си на адреса, в съобщението можеш да намериш и линк, чрез който имаш възможност да пренасочиш своята пратка до една от нашите над 1500 точки за получаване на пратки.

Близо 1000 easybox шкафчета и 600 партньорски офиса Sameday point са на твое разположение, за да получиш пратката си в най-удобното за теб време и място. Намери най-близката до теб точка за доставка в линка за пренасочване или на сайта ни.

Защити се от фишинг атаки.

Хакерите не си взимат отпуски, така че се отнасяй много внимателно към съобщения, които те информират, че си спечелил награди или ценни продукти.

Освен това:
НЕ кликвай върху връзки, изпратени в съобщения от неизвестни податели,
НЕ предоставяй лични данни, финансови данни или данни за удостоверяване, след достъп до връзки, идващи чрез SMS, електронна поща или платформи за съобщения.
Имай предвид, че за да спечелиш награда, трябва да си участвал в ясно регламентирана игра преди това.

Ето и отговорите на най-често задаваните въпроси:

Как можеш да проследиш поръчката си?

  • Отиди в секцията Проследяване на пратка на уебсайта на Sameday;
  • Можеш да намериш AWB номера на своята пратка в клиентския профил на онлайн магазина, от който си направил поръчката или в съобщението, получено от нас.

 

Колко често се актуализира състоянието на поръчката?

  • Актуализацията на статуса на твоята поръчка в системата се извършва в реално време.

Какво се случва, ако не си на адреса, когато куриерът пристигне?

  • В известието за доставка ще намериш линк, с който само с един клик можеш бързо и лесно да пренасочиш пратката си до шкафче easybox или партньорски офис Sameday point. Най-удобния за теб можеш да намериш в линка или на нашия сайт.
  • В случай, че не си пренасочил пратката си и все пак не си бил на адреса, ще получиш известие чрез SMS или Viber, в което се посочва, че си бил потърсен за доставка.
  • За да организираш нова доставка в рамките на 24-72 часа от датата на заявката си, можеш да ни оставиш съобщение, като използваш формата за контакт на www.sameday.bg. Можеш да ни пишеш имейл на [email protected] или да се свържеш с нас на телефон 070016226.

*Горещо ти препоръчваме да използваш Опция 1 – пренасочване. Така пратката ти ще стигне до теб максимално бързо и лесно. Припомняме ти, че получаването на пратка от шкафче easybox ще ти отнеме по-малко от 30 секунди.

Колко пъти ще се опитаме да доставим твоята пратка?

  • Опитваме се да направим доставка поне два пъти в различни дни.
  • След тези опити пратката ще се върне в склада на подателя.

Защо може да има забавяне в доставката на твоята поръчка?

  • Адресът за доставка е непълен или неточен;
  • Телефонният номер е неправилен;
  • Направил си пренасочване към друг адрес;
  • Достъпът до твоята врата може да бъде труден и понякога куриерът се нуждае от код за достъп, за да влезе в сградата. *Моля, провери дали си предоставил тази информация, в противен случай може да бъде планиран нов опит за доставка;
  • Неблагоприятни метеорологични условия;
  • Неуспешни опити за доставка;
  • Временни технически грешки;
  • Позицията на установените маршрути за доставка, което означава, че времето, в което пакетът достига до теб, зависи от местоположението на адреса, който може да бъде в началото на маршрута или в неговия край;
  • Повреда на съдържанието на опаковката или нейната опаковка в процеса на доставка поради многократна обработка, в който случай ще поискаме от изпращача да възстанови поръчката ти.

Важно: Въпреки че сроковете за доставка не са фиксирани, ние ти гарантираме, че полагаме всички възможни усилия, за да доставим пратките ти в рамките на очакваното време.

Ако си поръчал доставка до easybox, добре е да запомниш:

  •  Можеш да вземеш продуктите от easybox по всяко време, в рамките на 48 часа от момента на зареждане на пакета в шкафчето.
  • Желателно е да освободиш шкафчето колкото е възможно по-рано, за да се възползват от него и други търсачи на специални оферти.
  • ПИН и QR код за взимане на поръчката ще получиш както чрез SMS/Viber, така и по имейл, на адреса, зададен в клиентския ти профил. *Ако не можеш да намериш имейла, изпратен от нас, провери в папката “Спам” на своята електронна поща. Viber съобщението от нас вероятно ще попадне в папката “Business inbox” на твоя Viber акаунт, така че не пропускай да провериш за него там.
  • Ако срещаш затруднения с намирането на шкафчето, в което е пратката ти, се увери, че си на мястото, посочено в съобщението, и че си идентифицирал правилното чекмедже, тъй като може да има чекмеджета, оставени отворени от предишни клиенти. Затова ти препоръчваме да провериш номерацията им.
  • В случай че си поръчал няколко пакета за доставка в easybox, ще получиш необходимите подробности в SMS/Viber. В зависимост от размера на кутията, можеш да намериш един или повече поръчани от теб продукти, заредени в същото чекмедже, които можеш да вземеш, използвайки ПИН/QR кода, получен в SMS/имейл. *Преди да затвориш вратичката на шкафчето, се увери, че си взел всички пакети отвътре.

Стъпките за плащане с карта в easybox можеш да намериш на следните изображения:

Сканирай получения QR код

Доближи картата до POS терминала

Въведи кода на своята карта (ако устройството изисква такъв)

 

 

 Когато правиш поръчка до easybox, винаги се уверявай, че пакета, който си поръчал може да се събере в някое от нашите чекмеджета. Ето и някои насоки за техните размери:

 

 

Завършваме с молба, но и с обещание. Знаеш, че колкото и да се подготвяме и ти, и ние, понякога възникват непредвидени ситуации. В нашия случай – твърде голям поток от пратки. Затова те приканваме да проявиш търпение, съпричастност и доверие. Защото ние полагаме всички усилия да стигнем до теб в очакваното време.

С приятелство и грижа,

Екипът на Sameday