Sameday App

SAMEDAY App е куриерска апликация, налична в Apple Store и Google Play, която революционизира изживяването при доставка с множество функционалности, създадени да улеснят ежедневието на получатели и податели.
За пратки с доставка до дома, чрез SAMEDAY App можете да:

  • Следите доставката в реално време.
  • Плащате наложен платеж с карта директно в приложението.
  • Пренасочите пратката към easybox или друг адрес, ако не сте вкъщи на деня на доставката.
  • Отложите доставката.

За пратки с доставка до easybox чрез приложението SAMEDAY можете да удължите периода за съхранение с допълнителни 24, 48, 72 часа или дори 7 дни от момента на зареждане в easybox.

За да създадете профил, трябва да изтеглите приложението от Apple Store/Google Play и да се регистрирате с личния си телефонен номер, eMAG акаунт или Google/Apple ID.

Всички AWB номера, свързани с телефонния номер, използван при регистрацията в SAMEDAY app, ще се виждат в приложението. Ако при поръчката сте използвали различен телефонен номер от този за логин, тези AWB номера няма да се покажат. В такъв случай е необходимо да инсталирате приложението SAMEDAY на всички устройства, свързани с телефонните номера, използвани при поръчките.

В SAMEDAY Аpp опцията за проследяване на маршрута на куриера в реално време се активира до максимум 3 часа преди доставката до Вашия адрес и предоставя информация за броя на спирките, които куриерът ще направи преди да стигне до Вас. Ще получите известие, когато функцията се активира.

Опцията за плащане с карта в приложението SAMEDAY е достъпна за всички пратки с наложен платеж. Когато куриерът е на път към Вас, ще видите бутон „Плати”, който ще Ви пренасочи към страницата за онлайн плащане.

Можете да платите с карта, Apple Pay, eMAG Pay или Google Pay. За удобство можете да запазите няколко карти в менюто „Моите карти“ и да маркирате една като любима. Ако промените решението си и искате да анулирате вече платена доставка, сумата ще бъде възстановена в рамките на 1–3 работни дни по същата карта.

Опциите за удължаване с до 7 допълнителни дни са достъпни от момента, в който пратката бъде заредена в easybox. Използвайте AWB номера на пратката, за да удължите срока на съхранение и да видите всички детайли.

Опцията „Остави при съсед“ е налична за всички пратки с доставка до адрес. Когато куриерът е на път към Вас, изберете „Опции за доставка“ в SAMEDAY Аpp, след това „Остави при съсед“ и въведете данните за контакт на Вашия съсед.

Когато куриерът е на път към Вас, изберете „Опции за доставка“, след това „Избери друг адрес“ в приложението SAMEDAY и въведете желания адрес за пренасочване. За по-лесно използване в бъдеще можете да запазите няколко адреса чрез менюто „Моите адреси“ и да маркирате един като любим.

Когато куриерът е на път към Вас, влезте в „Опции за доставка“ и изберете „Изпрати към easybox“ в приложението SAMEDAY. След това можете да изберете предпочитаното easybox шкафче. Моля, имайте предвид, че за използване на тази опция е необходимо да проверите условията за доставка до easybox, тъй като пратката трябва да отговаря на изискванията. За по-лесна употреба в бъдеще можете да запазите няколко easybox автомата чрез менюто „Любими easybox локации“ и да маркирате един от тях като любим. Ако опцията не е активна, възможно е пратката да не отговаря на изискванията за пренасочване (не съвпада с допустимите размери).

Когато куриерът е на път към Вас, влезте в „Опции за доставка“ и изберете „Отложи доставка“. Изберете нова дата от показания календар. Можете да отложите доставката с до 5 работни дни за София и до 2 работни дни за населени места в страната.

От главното меню на приложението SAMEDAY натиснете бутона „История в приложението“, който ще Ви препрати към секцията „Моите пратки“. Там можете да видите пратките си от последните 90 дни.

Можете да анулирате доставката, като отворите конкретната пратка и изберете „Опции за доставка“, след което натиснете „Анулирай доставка“. Тази опция е активна само когато куриерът на SAMEDAY е на път към Вас или пратката вече е заредена в easybox. Ако сте платили чрез приложението, сумата ще бъде възстановена по същата карта в рамките на 1–3 работни дни.

От главното меню натиснете бутона „Tърсене“, и в отворения модул въведете съответния AWB номер, след което натиснете „Търси“. Ако търсената пратка не е регистрирана на Вашия телефонен номер в данните за получателя, ще имате достъп само до ограничена информация.

Основните известия вече са активирани за безпроблемна доставка, но Ви препоръчваме да отворите менюто „Настройки на приложението“, да отидете в „Настройки на известията“ и да активирате „Пълни известия“, за да получавате много по-детайлна актуализация за пратките си.