Причините, поради които въведеният PIN не се приема от Easybox може да включват:
• Вие сте в различна Easybox от тази, която сте избрали. Можете да проверите дали името на easybox в имейла съвпада с показаното от лявата страна на екрана.
• Ако вашият ПИН съдържа 0 и 1 или буквите O и I, уверете се, че са въведени правилно.
• Вашата пратка вече не е в easybox.
• Уверете се, че сте се опитали да вземете пратката преди изтичането на периода на съхранение. Можете да проверите времето за съхранение, като отворите линка, получен по имейл от нас. Можете също така да проверите времето за съхранение, като отворите връзката, получена чрез SMS/имейл от нас.
Ако не сте в ситуациите, споменати по-горе, но все още получавате същото съобщение, препоръчваме ви да се свържете с нас.