Вашата пратка се съхранява в easybox за период от 72 ч., независимо от деня, в който е била заредена.
Можете да проверите времето за съхранение на Вашата пратка, като отворите линка, включен в имейла/SMS-a за доставка
Вашата пратка се съхранява в easybox за период от 72 ч., независимо от деня, в който е била заредена.
Можете да проверите времето за съхранение на Вашата пратка, като отворите линка, включен в имейла/SMS-a за доставка
Проверете имейла, получен в деня, в който пратката Ви е била заредена в easybox. В него ще намерите линк „Вижте на картата“, който ще Ви помогне да се ориентирате до точната локация.
Причините, поради които въведеният PIN не се приема от easybox, могат да бъдат следните:
• Намирате се на различно шкафче от това, което сте избрали. Можете да проверите дали името на easybox в имейла съвпада с показаното от лявата страна на екрана.
• Ако вашият ПИН съдържа 0 и 1 или буквите O и I, уверете се, че са въведени правилно.
• Вашата пратка вече не е в easybox. Уверете се, че се опитвате да вземете пратката преди изтичането на периода на съхранение (пратката се съхранява в шкафчето 72 часа). Можете да проверите времето за съхранение, като отворите линка, получен по имейл/SMS/Viber от нас.
Ако никоя от изброените по-горе ситуации не е валидна за Вас, но все още не успявате да получите пратката си, моля, не се колебайте да се свържете с нас.
За да обработвате успешно плащанията на шкафче easybox, се уверете, че:
• Балансът на вашата карта покрива сумата, която трябва да платите.
• Ако искате да платите с карта, различна от тази, която сте опитали първоначално, препоръчваме Ви да рестартирате процеса на получаване на пратката.
• Активирали сте опцията за безконтактно плащане на Вашата карта.
• Държите картата близо до платежното устройство (ПОС) за поне 5 секунди. Ако не можете да извършите безконтактно плащане, можете също да опитате да използвате опцията за поставяне на карта.
Ако сте опитали горните опции, но плащането все още не се приема, моля, свържете се с нас.
Ако срокът за съхранение е изтекъл, пратката Ви ще бъде върната на подателя и ще трябва да поръчате отново продуктите. За да избегнете тази ситуация, препоръчваме да проверите времето за съхранение, като отворите линка, включена в имейла/SMS-a за потвърждение на доставката.