Easybox Доставка

В зависимост от това кога вашата пратка е била заредена в Easybox, периодите на съхранение са както следва:
• Неделя – Четвъртък: 48 часа
• Петък – Събота: 72 часа
Можете да проверите времето за съхранение на вашата пратка, като отворите връзката, включена в имейла / СМС-а за доставка

Проверете имейла, получен в деня, в който колетът ви е бил зареден в Easybox. Тук ще намерите връзката „Вижте в картите“, до която имате достъп за ориентация.

Причините, поради които въведеният PIN не се приема от Easybox може да включват:

• Вие сте в различна Easybox от тази, която сте избрали. Можете да проверите дали името на easybox в имейла съвпада с показаното от лявата страна на екрана.
• Ако вашият ПИН съдържа 0 и 1 или буквите O и I, уверете се, че са въведени правилно.
• Вашата пратка вече не е в easybox.
• Уверете се, че сте се опитали да вземете пратката преди изтичането на периода на съхранение. Можете да проверите времето за съхранение, като отворите линка, получен по имейл от нас. Можете също така да проверите времето за съхранение, като отворите връзката, получена чрез SMS/имейл от нас.
Ако не сте в ситуациите, споменати по-горе, но все още получавате същото съобщение, препоръчваме ви да се свържете с нас.

За да обработвате успешно плащанията в Easybox, се уверете, че:
• Балансът на вашата карта покрива сумата, която трябва да платите.
• Ако искате да платите с карта, различна от тази, която сте опитали първоначално, препоръчваме ви да рестартирате процеса на получаване на колета.
• Активирали сте опцията за безконтактно плащане.
• Държите картата близо до платежното устройство (ПОС) за повече от 5 секунди. Можете също да опитате да използвате опцията за поставяне на карта, ако не можете да извършите безконтактно плащане.
Ако сте опитали горните опции, но плащането все още не се приема, предлагаме да се свържете с нас.

Ако срокът за съхранение е изтекъл, пратката ви ще бъде върната на подателя и ще трябва да поръчате отново продуктите, ако все още ги искате. За да избегнете тази ситуация, препоръчваме да проверите времето за съхранение, като отворите връзката, включена в имейла за потвърждение на доставката.