Ще трябва да се свържете с компанията, от която сте поръчали продукта, за да разберете стъпките за връщане.
Ще трябва да се свържете с компанията, от която сте поръчали продукта, за да разберете стъпките за връщане.
Вие носите отговорност за опаковането на пратката. Уверете се, че Вашите стоки са защитени по време на обработка, като ги опаковате, както е препоръчано тук. Освен това, ако използвате повторно опаковка, препоръчваме да премахнете старите етикети на опаковката, за да предотвратите объркване по време на процеса на доставкa.
Ще получите цялата необходима информация чрез имейл в деня на взимане на пратката.
Куриерът е този, който надписва пратката при вземането й от адреса или шкафчето на easybox.
ПИН кодът за връщане е валиден за всеки от нашите easyboxes, така че можете да отидете до най-близкия до вас. ПИН кодът е валиден за ограничен период от време. Можете да проверите неговата валидност по всяко време чрез достъп до информацията, предоставена от продавача.
Ако няма налична кутия, можете да изберете една от следните опции на екрана на easybox:
*можете да получите нов код за връщане на уебсайта на подателя
Ако колетът не се побира в отворената кутия, можете да изберете бутона „Пакетът не се побира“ на екрана на easybox и ще имате възможност да отворите по-голяма кутия. Ако няма налична кутия, можете да изберете една от следните опции на екрана на easybox:
*можете да получите нов код за връщане на уебсайта на подателя
Изберете „Не мога да затворя вратата“ от екранното меню и easybox ще Ви даде възможност да отворите друга кутия, ако има налична.
За съжаление само подателят може да ви помогне в тази ситуация. Моля, свържете се с него, за да подновите AWB и да Ви бъде изпратен нов PIN.
Ако сте заредили пратката в кутия, различна от посочената на екрана, моля, свържете се с центъра ни за обслужване на клиенти на [email protected] или 0700 16 226.